Jak możemy Ci pomóc?
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Najczęściej udaje nam się wysłać Wasze zamówienia w czasie krótszym niż 24h. Realizujemy je we wszystkie dni robocze. Staramy się, aby czas wysyłki zamówienia nie przekraczał 48h roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia lub jego opłacenia.
Do czasu realizacji zamówienia należy dodatkowo doliczyć czas dostarczenia paczki przez kuriera lub do paczkomatu. Ten zwykle nie przekracza 24h.
Potrzebujesz pilnej wysyłki? Daj nam znać a zobaczymy co da się zrobić!
-
Jakie są sposoby płatności?
Za zamówienie możesz zapłacić za pomocą BLIK’a, szybkiego przelewu bankowego lub opłacić je kartą płatniczą – usługa obsługiwana jest w naszym sklepie przez firmę Przelewy24 oraz przy firmę PayNow
Dodatkowo masz do wyboru płatność za pomocą przelewu tradycyjnego lub wysyłkę za pobraniem.
-
Czy mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?
Wysyłka za pobraniem jest jedną z form płatności dostępną w naszym sklepie.
Podczas wypełniania formularza zamówienia zaznacz odpowiednią opcję.Za zamówienie zapłacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki.
Większość kurierów udostępnia już możliwość płacenia za paczkę również kartą płatniczą. -
Czy mogę zamówić towar za granicę?
Jeżeli potrzebujesz wysłać produkty z naszego sklepu za granicę napisz do nas. Będziemy potrzebowali informacji jakie produkty i gdzie chcesz wysłać. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę kosztów przesyłki.
-
Czy i jak mogę dokonać zwrotu towaru?
Jeżeli chcesz zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie masz na to 14 dni od momentu otrzymania od nas przesyłki. Spakuj produkt i postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj: DOSTAWA I ZWROTY
Koszt zwrotu produktu jest po Twojej stronie. Po otrzymaniu Twojej przesyłki otrzymasz od nas potwierdzenie i zwrot należności w okresie do 14 dni.
-
Gdzie jest moja przesyłka, jaki jest status mojego zamówienia?
Wasze przesyłki nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas indywidualny link do śledzenia jego postępów. W linku znajdziesz również numer nadawczy paczki. Kliknij w niego po więcej szczegółów.
Numer nadawczy możesz również skopiować i wkleić w wyszukiwarkę na stronie InPost pod adresem: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
W razie problemów skontaktuj się z nami.
-
Dlaczego nie dostałem potwierdzenia mojego zamówienia?
Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia swojego zamówienia sprawdź:
– Skrzynkę SPAM w swojej poczcie e-mail
– Czy wpisałeś poprawny adres e-mail w swoim zamówieniuW razie konieczności poprawienia swojego adresu e-mail skontaktuj się z nami pisząc pod adres sklep@sunlovers.pl
-
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty?
Aby otrzymać fakturę zaznacz odpowiednie pole podczas składania swojego zamówienia w naszym sklepie.
Fakturę otrzymasz od nas w formie elektronicznej, nie będzie fizycznie dołączona do zakupów.
-
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej polecamy użyć szybkiej metody płatności BLIK lub szybkiego przelewu dostępnego w naszym sklepie za pośrednictwem bramki płatności Przelewy24 lub systemu PayNow
Jeżeli wybierzesz płatność przelewem tradycyjnym masz 5 dni na jego opłacenie. Po tym terminie Twoje zamowienie zostanie anulowane i nie będzie zrealizowane.
-
Jak są pakowane produkty do wysyłki?
Wszystkie Wasze zamówienia pakujemy w taki sposób aby bezpiecznie dotarły do miejsca docelowego. Do każdego produktu mamy wypracowany system pakowania, który zabezpiecza całość przed potencjalnymi uszkodzeniami lub zdarzeniami losowymi w transporcie.
-
Czy pakujemy zamówienia na prezent?
Aktualnie ta usługa nie jest jeszcze dostępna w naszym sklepie.
Pracujemy aby wdrożyć to rozwiązanie dla naszych klientów.
-
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Tak, jeżeli potrzebujesz anulować swoje zamówienie napisz do nas na adres sklep@sunlovers.pl
-
Gdzie można kupić nasze produkty stacjonarnie?
Sunlovers Sklep Wyszków
ul. 11 Listopada 23
07-200 Wyszków
Pn-Pt: 10:00-18:00Sunlovers POP UP Store Jastarnia – Sklep Sezonowy
ul. Stelmaszczyka 4
84-140 JastarniaSklep Sezonowy w Jastarni czynny jest w okresie od połowy czerwca do końca września.
Godziny otwarcia codziennie od 11:00 do 21:00
W ciągu dnia przerwa w godzinach 13:00 do 14:00 -
Jakie są godziny pracy sklepów stacjonarnych?
Sklep Stacjonarny Warszawa – ul. Ciołka 8/102
Pn-Pt 10:00 – 18:00POP UP Store Jastarnia – ul. Stelmaszczyka 4
Pracujemy w okresie od połowy czerwca do końca września.
Godziny otwarcia codziennie od 11:00 do 21:00
W ciągu dnia przerwa w godzinach 13:00 do 14:00 -
Czy na produkty sprzedawane w sklepie Sunlovers jest udzielana gwarancja?
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają 12 miesięczną gwarancję producenta. Gwarancją objęte są wady fizyczne lub prawne produktu.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji produktu niezgodnej z instrukcją użytkowania.
Więcej informacji dotyczących reklamacji produktu znajdziesz w naszym regulaminie §6
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami.
-
Czy okulary przeciwsłoneczne się rysują, jak dbać o okulary?
Posiadając okulary przeciwsłoneczne zawsze zwracaj uwagę, aby czyścić je w odpowiedni sposób zgodny z instrukcją użytkowania, którą od nas otrzymasz. Dbaj także aby przechowywać je w odpowiedni sposób i uważaj, aby nie zostały zgniecione w Twoim bagażu.
Lustrzane soczewki okularów przeciwsłonecznych nie są niezniszczalne i tak jak lakier nowego samochodu łatwo je uszkodzić.
Więcej informacji dotyczących opieki nad okularami przeciwsłonecznymi znajdziesz tutaj: https://sunlovers.pl/2021/02/18/okulary-przeciwsloneczne-jak-dbac/
-
Czy okulary przeciwsłoneczne sprzedawane w sklepie Sunlovers mają filtry?
Okulary przeciwsłoneczne marki Knockaround oraz marki Kietla są wyposażone w niezbędne filtry ochronne. Wszystkie okulary przeciwsłoneczne dla dorosłych wyposażone są w filtr UV400 Kat. 3 oraz filtr polaryzacyjny
Okulary przeciwsłoneczne dla dzieci w zależności od modelu posiadają filtr UV400 Kat.3, Filtr UV400 Kat.4
Część modeli okularów dziecięcych posiada również filtr polaryzacyjny.Informacje dotyczące rodzaju filtrów są przedstawione na karcie każdego produktu.
-
Które okulary będą mi pasowały?
Na stronie każdego produktu umieściliśmy zakładkę z wymiarami poszczególnych modeli. W opisach staramy się również informować Was o wielkości danej oprawki i rodzajach twarzy, na które dany model będzie pasował.
Zdajemy sobie sprawę, że czasem idealne dopasowanie modelu w zakupach internetowych może być trudne. W razie pytań związanych z wielkością modelu lub w sprawie doradztwa prosimy o kontakt bezpośrednio z nami. Postaramy się pomóc w doborze.
-
Czy macie okulary dziecięce?
W naszej ofercie znajdziecie aktualnie ok okularów dla dzieci w wieku od 0 do 10 lat.
Okulary marki Kietla to kilka modeli okularów dla dzieci w przedziale wiekowym 0-6
Okulary marki Knockaround będą pasowały dla dzieci w przedziale wiekowym 3-10W razie wątpliwości lub pytań napisz do nas. Chętnie pomożemy.
-
Czy można zamówić torbę z własnym nadrukiem?
Zamówienia z indywidualną grafiką są realizowane pod warunkiem minimalnej ilości produkcyjnej 30 sztuk/produkt
-
Czy oferujecie sprzedaż hurtową
W sprawie współpracy i sprzedaży hurtowej skontaktuj się z nami pod adresem sklep@sunlovers.pl
Daj nam znać jakimi produktami jesteś zainteresowany oraz w jakich ilościach.
My ze swojej strony bardzo chętnie przygotujemy dla Ciebie odpowiednią ofertę. -
Czy macie kody rabatowe na zakupy w Waszym sklepie?
Aby otrzymywać kody rabatowe oraz informacje o promocjach w naszym sklepie zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Cyklicznie wysyłamy do naszych klientów informacje o nowościach oraz akcjach marketingowych.
Dzięki zapisowi na nasz newsletter nie przegapisz żadnego kodu rabatowego.
-
Chcę nawiązać z Wami współpracę, jak to zrobić?
Aby nawiązać z nami współpracę napisz do nas wiadomość na adres sklep@sunlovers.pl Opisz w jakim zakresie chcesz nawiązać współpracę, napisz też coś o sobie.
-
Podałem w zamówieniu złe dane – co mogę zrobić?
Aby poprawić swoje dane w zamówieniu koniecznie skontaktuj się z nami. Napisz nam informację które dane są błędne i na jakie powinny być poprawione.